Šamaņa padomi dzīvei

Kādām 36 lietām Šamanis saka stingru ”nē.” 

Lieliski ieteikumi, kā dzīvot labāk!





Ieklausies šamaņa viedajos padomos!

1. Neskati lietas pēc ārējās formas. Skati pēc būtības.
2. Nesoli to, ko nevari izpildīt. Apsver savas iespējas.
3. Neuzbrūc pirmais. Strīdus atrisini mierīgā ceļā.
4. Neuzvel atbildību citiem. Labo savas kļūdas.
5. Nedari kā citi, ja uzskati viņu rīcību par nepareizu. Esi pats.
6. Nemāci citiem to, ko nesaproti pats. Savaldi savu iedomību.
7. Neņem to, kas tev nav vajadzīgs. Dzīvo pēc vajadzībām.
8. Neko nedari citu vietā. Atbildi tikai par sevi.
9. Neuzspied savu viedokli. Zini un atzīsti katra cilvēka tiesības uz savu izvēli.
10. Nelaid savā galvā sliktas domas. Domā par labo, lai atbrīvotos no sliktā, bet pēc tam atlaid visu.
11. Negaidi uzslavu par labiem darbiem. Dari labu bez nosacījumiem.
12. Nežēlo to, kā nekad nav bijis. Esi godīgs pret sevi.
13. Nemeklē attaisnojumus. Atrodi problēmu risināšanas ceļus.
14. Nerīkojies pārsteidzīgi. Savu rīcību vienmēr iepriekš pārdomā.
15. Neiejaucies svešās lietās. Tiec galā ar savējām.
16. Neizliecies labvēlīgs, ja tas tā nav. Mācies pateikt „nē”.
17. Nekaitē dabai. Atceries, ka Zeme ir mūsu māte.
18. Nekad neaizņemies. Esi patstāvīgs savā dzīvē.
19. Nelaid pasaulē bērnus, ja nevari viņus audzināt. Izvērtē savu spēku.
20. Neko nedari šā tā. Esi godprātīgs.
21. Nerisini vairākas lietas vienlaicīgi. Koncentrējies uz kaut ko vienu konkrētu.
22. Nebēdā par pagātni. Dzīvo tagadnē, skaties nākotnē.
23. Neaizstāj mīlestību ar sentimentu. Met nost žēlumu, ja mīlestība zudusi.
24. Neaiztiec svešas lietas. Ja esi pazaudējis vienu svešu lietu, atdod 3 savējās.
25. Nemelo. Zini, ka melos nav spēka.
26. Neapspried citu rīcību. Esi mierīgs savās jūtās.
27. Neuzstāj uz atbildi. Jautā, bet nerakņājies otra personīgajā dzīvē.
28. Nenodod tos, kuri tev tic. Esi atbildīgs.
29. Nepazemo citus, paaugstinot sevi. Atceries, ka tas parāda tavu vājumu.
30. Nebaidies zaudēt. Drosmīgi ej uz savu mērķi.
31. Nesūdzies citiem par savu dzīvi. Padari to labāku.
32. Neskaidro tam, kurš nesaprot un nevēlas saprast būtibu. Esi vienkāršs.
33. Neskaud. Gūsti panākumus saviem spēkiem.
34. Neskaties uz cilvēkiem „no augšas”. Ļauj viņiem kļūt labākiem.
35. Nespried par lielo, neiepazinis sīko. Ej uz priekšu pakāpeniski.
36. Nedari citiem to, ko sev negribētu. Atceries, ka viss ir saistībā.

Dieviete

*******

Man ir vienalga, kādā veidā tu pelni iztiku.

Es vēlos zināt, par ko sāp tava sirds.

Man ir vienalga, cik tev gadu. Es vēlos zināt, vai tu ļauj sev izskatīties arī smieklīgam – mīlestībās dēļ… sapņa dēļ… tā piedzīvojuma dēļ, ko cilvēki sauc par dzīvi…

Man ir vienalga, kāda ir tava horoskopa zīme. Es vēlos zināt, vai tu mācēji iepazīt sāpes, vai spēji tajās iet līdz pašiem dziļumiem. Vai tu spēji tās pārvarēt un kļuvi atvērtāks pasaulei, pateicoties grūtībām, vai paliki dzīvot bailēs jaunu sāpju priekšā? Es vēlos zināt, vai tu spēj izturēt sāpes, savas un manas, neslēpjot tās un nemazinot tās, un necenšoties visu izlabot.

Es vēlos zināt, vai tu vari dzīvot ar prieku, manu vai tavu, vai vari būt pirmatnējs un dejot kā bez prāta. Vai vari piepildīt sevi ar ekstāzi, lai tava laime lietos pāri malām?

Vai tu vari aizmirst par visu pasaulē, pat par to, ka esi cilvēks un to, ka tev jāiet pa zemi? Vai tu proti lidot?

Man ir vienalga, vai tavi vārdi ir patiesi. Es vēlos zināt, vai tu ļausi kādam vilties, lai sekotu Patiesībai, lai būtu godīgs pats pret sevi. Vai varēsi izturēt apvainojumus par nodevību un nenodot sevi? Vai tu vari stiprināt sevī ticību un palikt par to, kam tu uzticies?

Es vēlos zināt, vai tu proti ik dienu redzēt skaistumu tajā, kas skaitās neglīts. Vai tu spēj tā/viņa klātbūtnē gūt spēkus?

Es vēlos zināt, vai tu vari dzīvot, atzīstot sakāvi, tavu vai manu, un tajā pašā laikā stāvēt ezera krastā un kliegt lielajam mēnesim: “JĀ!”

Man ir vienalga, kur tu dzīvo un cik tev ir naudas. Es vēlos zināt, vai tu vari pēc nakts, kurā piedzīvoji skumjas, iztukšotību no asarām un neizturamām sāpēm, piecelties un darīt visu, kas nepieciešams taviem bērniem?

Man ir vienalga, ar ko tu esi pazīstams un kā šeit nonāci. Es vēlos zināt, vai tu varēsi ar mani stāvēt uguns vidū.

Man ir vienalga, ko tu zini un kas tev to iemācījis. Es vēlos zināt, kas tevi piepilda iekšēji. Kas paliks, kad nebūs nekā?

Es vēlos zināt, vai tu vari būt vienatnē ar mani, vai tu patīc sev pārdomu klusumā?

Indiāņu cilts vadoņa Orija vēstule

VĒL:

http://zeltene.lv/shamanis-sniedz-30-padomus-par-zimem-kuras-tev-vajag-pamaniit/12324

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Uzturā čia sēklas!