"The Sun" aicina balsot par Lielbritānijas izstāšanos no ES

Lasītākais britu laikraksts "The Sun" aicina
referendumā balsot par Lielbritānijas izstāšanos
no Eiropas Savienības (ES).





Apvienotās Karalistes karoga krāsās veidots virsraksts: "BeLEAVE in Britain" (Angļu valodas vārdu spēle. Virsraksts "Tici Lielbritānijai!" ietver arī izstāšanās atbalstītāju kampaņas saukli "Leave" (aiziet, izstāties), kas izcelts ar lielajiem burtiem).

"Mums būs jāpieņem svarīgākais politiskais lēmums mūsu dzīves laikā. 
"The Sun" šodien aicina visus balsot par izstāšanos," savā ievadrakstā mudina avīze.

Laikraksts norāda, ka izstāšanās no ES dos Lielbritānijai iespēju atgūt 
savu lielvalsts statusu, kā arī pakļaut kontrolei imigrāciju.

"Balsojiet pat izstāšanos, un mēs atgūsim savu suverenitāti, iegūsim nākotni 
kā pašu pārvaldīta varena valsts, ko visi apskauž," uzsvērts ievadrakstā.

Laikraksts norāda, ka paliekot ES sastāvā, Lielbritānijas nākotne būs daudz "drūmāka" 
un to aprīs "bezgalīgi pieaugoša Vācijas pakļautībā esoša federāla valsts".

"Mūsu zemei ir slavena vēsture.
Šī ir mūsu iespēja padarīt Lielbritāniju vēl varenāku, atgūstot mūsu demokrātiju,
pasargājot vērtības un kultūru, par kurām esam pamatoti lepni," uzsver "The Sun".

Laikraksts aicina "atbrīvoties no diktatoriskās Briseles", kas kļūst 
"arvien alkatīgāka, izšķērdīgāka, nekaunīgāka".

Vienlaikus "The Sun" nosodījis ES atbalstītāju kampaņu, nosaucot to par "neķītru" un 
"cinisku", kas cenšas "mūs visus nobiedēt ar dzīvi ārpus ES".

Tiek uzskatīts, ka "The Sun" vēlēšanās parasti pieslejas uzvarētāju pusei, bet 1992.gadā, 
kā tiek apgalvots, tieši laikraksta paustā nostāja izšķīrusi parlamenta vēlēšanu iznākumu.

LETA/Foto: Reuters

Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Senās rotas