Dzīves jēga

CEĻA ZVAIGZNE.

Dzīves jēga – tas ir jautājums, kas cilvēku ir interesējis visos laikos. Kādēļ es dzīvoju? Kādēļ es daru to, ko es daru? Kādēļ man ir ģimene? Kādēļ es eju uz darbu?


Ja nesaprotu, kādēļ es to visu daru, tad varbūt tas viss ir “pa tukšo”? Un tā var sanākt, ka visa dzīve ir “pa tukšo”.
Laiks ir vienīgā bagātība, ko mēs patiesi ieguldām savā dzīvē. Kur mēs to ieguldām? Izlemjam mēs paši. Un laiks ir pietiekami daudz katram no mums! Vienādi laiks tika dots gan Einšteinam, gan da Vinči, gan Mikelandželo… Bet kur paliek tavs laiks?
Kad dvēsele gatavojas iemiesoties un ienākt šajā pasaulē, viņa sastāda plānu, ko patiešām būtisku un svarīgu gatavojas šeit piedzīvot. Mēs piedzimstam un dzīves notikumu gūzmā ātri vien aizmirstam, kādēļ esam atnākuši uz šo pasauli. It kā viss ir labi, tomēr dvēsele par kaut ko skumst, visu laiku tā sajūt, ka to kaut kur aicina. Un tas, kas viņu sauc, ir tava Ceļa Zvaigzne, tā, kuras dēļ mēs esam gatavi gāzt kalnus vai kļūt mierīgi un paklausīgi, kuras dēļ mēs esam gatavi izmainīt visu pasauli un paši sevi.
 
Dzīves jēgu nevar iemācīt – tā katram ir sava. Tomēr jau no senatnes cilvēki ir meklējuši un radījuši dažādus rituālu un prakses, lai atrastu to pasu svarīgāko un svētāko, kas kļuva par viņu Ceļa Zvaigzni. Tas ir tas, kas liek celties agri no rīta un ar trīsam sagaidīt jauno dienu, kā brīnumainu iespēju tuvoties savam patiesajam aicinājumam.
Šajā seminārā mēs dosimies savas dvēseles dziļumos, lai ieraudzītu savas Ceļa Zvaigznes noslēpumaino gaismu, sajustu tās pievilkšanas spēku un vēlēšanos iet savu Ceļu.

Seminārā:
Senās prakses, kas ļauj atklāt savas būtības dziļākos aspektus, ļauj paskatīties aiz apvāršņa, apzināties savu dziļāko nozīmi, sūtību un brīvību.
Šamaniskie ceļojumi šamaņu bungu pavadījumā, kur starp daudzām pasaulēm jūs atradīsiet savu Ceļa Zvaigzni un saskatīsiet ceļu pie tās.
Elpošanas prakses, kuras palīdzēs izveidot saiti ar Pasauli un ar savu dzīves mērķi, uzdevumu. Palīdzēs mainīt uzstādījumu “Ko dzīve man var piedāvāt?” uz “Ko es varu piedāvāt dzīvei?” un saņemt “peļņu”, kas saucas prieka un piepildītības sajūta.

Pēc šo prakšu izdzīvošanas iekšējā pasaulē rodas vienota pasaules uztvere, tu sāc darboties vienā ritmā ar kosmosa likumiem. Izzūd viss liekais, pie kā turējis, lai nedzīvotu… Parādīsies izteikta līdzdalības sajūta pasaules radīšanā, apziņa “mans – ne mans”, vienotības sajūta ar savu Ceļu un Palīgu parādīšanās šajā ceļā. Jo Tev tagad ceļu rāda Tava Ceļa Zvaigzne, un Tu par to zini visu…



Komentāri

Šī emuāra populārākās ziņas

Senās rotas